Saturday, October 10, 2009

salam.....syawal sudah berada di penghujungnye......kini aku lebih terasa kehilangan abah....kerana bile ku amati....suasana rumahku sunyi tanpa suara abah......bagai telah lama x ku dengar lagi suaranya.....hari tu aku mimpikan abah lagi.....wajahmu bersih, berseri dan kelihatan muda......aku teringat masa aku darjah 2.....tu la wajah abah........memakai baju kurung kuning dan kain pelekat.......pagi ini aku teringatkan mak...jadi dengan segera aku menelefon...suara mak dihujung talian penuh kesayuan dan kesedihan.....kasihan...mak sunyi dan kesepian tanpa ditemani sesiapa.....aku menangis kerana teringat mak keseorangan di kampung.....mak sentiasa menanti panggilan telefon dari anak - anaknya....maaf mak...aku yang bersalah kerana teralpa menelefonmu....pasti mak x selera makan.....kasihan mak....airmata menitik dipipiku!!!!

No comments:

Post a Comment